Zondag 12 juli - Reisverslag uit Cascade Locks, Verenigde Staten van Familie Meun - WaarBenJij.nu Zondag 12 juli - Reisverslag uit Cascade Locks, Verenigde Staten van Familie Meun - WaarBenJij.nu

Zondag 12 juli

Door: Dicky

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 Juli 2015 | Verenigde Staten, Cascade Locks

Na een goede nachtrust ondanks de treinen en een stevig ontbijt naar de kerk in het dorp. Een klein oud kerkje met een pastor met een grote baard en op spijkerbroek. (ons Urker vooroordeel). We werden vriendelijk ontvangen met koffie en thee en wilden natuurlijk weten wie we waren en wat we gingen doen. Een oudere vrouw begon een heel verhaal tegen mij maar ik knikte maar wat want ik begreep er maar de helft van. Was een goede dienst met een preek over Galaten 2 en hebben een paar hyms gezongen, alleen op goede toon zingen kunnen ze daar niet.
Thuis lekker koevlees met sla en op de BBQ gepofte aardappels gegeten met een toetje van yoghurt met zelfgeplukte bramen. Onze vader zou hier zun geluk niet op kunnen, je kan hier wel in 10 minuten een 2 kilo bramen plukken. Het staat hier helemaal vol. Rondje gedaan naar de rivier, waarbij Corina bijna in haar teen werd gebeten door een slang (ongevaarlijke gelukkig), maar haar tenen waren vast te zwart want hij kroop snel weg. Nog een preek beluisterd op de laptop en daarna heeft Steven weer een kampvuurtje aangelegd, hij is onze stoker voor deze vakantie en we hebben voor het slapen wat versjes gezongen bij het kampvuur.