Vrijdag en zaterdag 10 en 11 juli - Reisverslag uit Cascade Locks, Verenigde Staten van Familie Meun - WaarBenJij.nu Vrijdag en zaterdag 10 en 11 juli - Reisverslag uit Cascade Locks, Verenigde Staten van Familie Meun - WaarBenJij.nu

Vrijdag en zaterdag 10 en 11 juli

Door: Gerrit meun

Blijf op de hoogte en volg Familie

12 Juli 2015 | Verenigde Staten, Cascade Locks

Vrijdagmorgen weer de camper gestart en richting het zuiden koersen. Dan 's middags proberen een camping te reserveren, wat niet zo gemakkelijk ging. Uiteindelijk toch een camping gevonden ( mayfield statepark)
Wat een pracht, geen internet. Een weldadige rust. Vandaar ons verslag wat later. We stonden op een mooi plekje, en keken uit over het meer en de bergen. Na ons geïnstalleerd te hebben, zijn de kinderen in het meer gaan zwemmen. We hebben weer mooie foto's kunnen schieten, en mooie filmpjes kunnen maken. Heerlijk vroeg onder de wol ( 10 uur), en slapen als roosjes. Iedereen heeft zijn draai intussen in ons motorhome gevonden, en we hebben de taken verdeeld.
Vanmorgen vroeg opgestaan ( wat slaapt dat campertje heerlijk) en vandaag een mooie trip door de bergen gemaakt. Eerst de camper afgetankt, en een mobiele telefoon gekocht, om de campings te kunnen boeken. Inkopen gedaan ( wat is alles hier verschrikkelijk duur) een zak chips 4,50 dollar, en een doosje eieren 5,50 dollar. Nu aangekomen op onze bestemming voor de zondag (Cascade Locks), en geïnstalleerd op de camping. Om het half uur komt hier een goederen trein langs, die verschrikkelijk hard claxonneert.
Dit beloofd nog wat voor de nacht.
Gelukkig hebben we de oordoppen binnen handbereik. Steven heeft zijn barbecue intussen aangeschaft, en dat hij graag een vuurtje stookt, wisten we intussen al.
We genieten volop, en zijn de plannen voor komende week aan het maken.

• 12 Juli 2015 - 18:34

J.J. Hakvoort:

het gaat jullie goed, zo lees ik. Maar ik begrijp er ook uit dat er af toe wel heimwee is naar het oer Hollandse, waar je zo de grens over kan steken, waar je zomaar internetverbinding hebt, waar alles betaalbaar is, waar geen beren en eekhoorns zijn..... Geniet er van.

• 12 Juli 2015 - 22:44

Pieter:

leuk campertje dus zie ik. en als ze zeggen hey how are you dan moet je gewoon heu zeggen. dan komt het wel goed.

• 13 Juli 2015 - 09:58

Jannie Wakker:

Mooi verslag en foto's. Hierdoor hebben wij een idee hoe het jullie vergaat. Wij reizen in gedachten met jullie mee. Nog een hele fijne reis en wij zien uit naar het volgende verslag.

• 13 Juli 2015 - 16:56

Jaap Jongejan:

Dat wordt dan een dure uitsmijter

• 14 Juli 2015 - 22:02

H. Bakker:

Leuke verslagen en mooie reis merk ik wel... Je zal zien je raakt nog verknocht aan zo'n camper, straks staan er 2 gestald op de zaak.. Geniet ervan!