Vrijdag 31 juli - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Meun - WaarBenJij.nu Vrijdag 31 juli - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Meun - WaarBenJij.nu

Vrijdag 31 juli

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Familie

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Tja voor vandaag hadden we nog niet echt plannen.. De stad in! Als eerste ging onze route langs Hollywood.. Wat zijn die letters groot zeg van dichtbij!
Na het benodigde aantal foto's te hebben genomen en Urk gepromoot te hebben voor de ambassadeursactie, stapten we weer in de auto. Op naar de walk of fame. Hier liggen op de stoep allemaal sterren met bekende en minder bekende sterren/acteurs/presentators/zangers/etc. Ook hier hebben we natuurlijk iets van het thuisfront achtergelaten!
Ook kom je hier verschillende personages tegen, zoals Zorro,Minnie Mouse, Spider-Man, Michael Jackson en de minions.
Ook zijn we natuurlijk nog even op de foto geweest met Shrek.

Door het hete weer zijn we hier niet heel lang gebleven, maar werd er koers gezet naar Venice Beach. Dit stond bekend als het Venetië van West Amerika, op de boulevard stonden honderden kraampjes en straatmuzikanten. Ook was hier het beruchte.. Muscle Beach, dit is een fitnessplek midden op de boulevard waar het sterft van de bodybuilders.
Na heerlijk gegeten te hebben, waarbij men moe erachter kwam dat Tunah Tonijn was, slenterden we weer verder over de boulevard. Er werden veel kadootjes en souvenirs gekocht. Ook hebben steven en ik ons laten portretteren en zeg nou zelf dat lijkt toch sprekend?!

Na Venice Beach sloten we weer af bij men va zen favoriet 'Denny's'
Daarna gelijk ons bed in want er stond ons morgen een drukke warme dag te wachten..