Dinsdag 28 juli - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Meun - WaarBenJij.nu Dinsdag 28 juli - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Familie Meun - WaarBenJij.nu

Dinsdag 28 juli

Door: Gerrit

Blijf op de hoogte en volg Familie

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

De dag, dat we ons motorhome moesten gaan inleveren. ’s Morgens om zeven uur allemaal van bed af, om de laatste dingen te gaan inpakken. De koffers waren grotendeels ingepakt, alleen de laatste dingetjes moesten nog. Daarna nog even ontbijten, en koers zetten naar ons inleveradres van Del Monte. Pieter had diverse autoverhuur bedrijven gebeld, maar dat zou nog een moeilijke klus worden. Helemaal, omdat we graag een auto wilden, waar we met zijn zessen in zouden kunnen.
Nadat we het motorhome hadden ingeleverd, werden we naar het vliegveld gebracht, naar een autoverhuurbedrijf, wat wij hadden doorgegeven. Daar aangekomen, bleek dat alle auto’s al verhuurd waren, wat nu? Een behulpzame dame, van het verhuurbedrijf wilde voor ons wel even bellen, met een collega verhuurbedrijf, misschien hadden die nog twee auto’s, want op een groten hoefden we niet te rekenen, die waren allemaal al verhuurd. Gelukkig hadden deze nog twee toyota’s staan, en we werden keurig opgehaald. Nadat we alles geregeld hadden, zijn Pieter en ik, de rest gaan ophalen, die bij al onze koffers waren achter gebleven. Nadat we alles hadden ingeladen, kwam het spannenste moment: hoe zou ons hotel eruit zien? Immers we hadden dit in maart al gereserveerd, en dat voor een hele schappelijke prijs. Toen we eraan kwamen, wisten we niet wat we zagen. En prachtige accommodatie, en drie hele mooie kamers. Alles kon weer worden uitgepakt, en daarna zijn we even een rondje gaan lopen. We zitten aan een straat met heel veel winkels, en er was zelfs een winkeltje, wat op de action leek. Alles voor 1 dollar, en uiteraard hebben we gelijk weer wat flessen drinken, en andere spulletjes ingeslagen. Waar gaan we wat eten? Er waren keuze’s genoeg te maken, en het werd uiteindelijk de subway. Een heerlijk belegd broodje, wat word opgewarmd, en je kan zelf aangeven, wat je er allemaal op wilt hebben. Sla, uien,tomaat,en nog diverse keuze’s kun je maken.
Hierna ons hotel weer opgezocht, en niet veel later zijn we lekker ons bed ingedoken. Het is een uitkomst, dat er airco op de kamer is, want de temperaturen zijn hier behoorlijk, en zo kun je de kamer lekker koel houden. Morgen gaan we naar een waterpark, en we hebben er allemaal zin in.