Maandag 20 juli - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Familie Meun - WaarBenJij.nu Maandag 20 juli - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Familie Meun - WaarBenJij.nu

Maandag 20 juli

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Maandagmorgen ... We beginnen de dag zoals gewoonlijk met een heerlijk ontbijt, en lekker buiten meteen heerlijk zonnetje erbij tussen de paarden , beter kon de week niet beginnen.
We hadden vandaag San Francisco op de planning, we moesten nog anderhalf uur rijden naar de Ferry (pont) dus een kort ritje. Maar we moesten ook nog wat boodschapjes doen en tanken dus we vertrokken wat vroeger. Eenmaal aangekomen bij de Ferry bleek er geen parkeerplek meer te zijn en hebben we zeker wel een 45 min. rondgereden zonder wat te vinden want ja dat is niet zo gemakkelijk met een camper van 10 meter. Maar we kwamen bij een groot parkeerterrein terecht waar we van een aardige Amerikaanse parkeerplek bewaakster mochten staan. Maar toen moest de loop ingezet worden naar de Ferry toe want dit was ondertussen al een lekker eindje weg, maar we kwamen aan, wel wat later dan gepland maar dat mocht de pret niet drukken, we gingen met de Ferry naar pier 1 van San Francisco. Dit ging behoorlijk snel , zo snel dat mijn schoonvader niet in de gaten had dat hij op zijn blote buik stond doordat de wind zijn shirt in de lucht blies, helaas mag ik de foto er niet opzetten, maar we kwamen veilig aan en hebben de loop ingezet naar de beroemde pier 39 het fishersmanswarf, waar we onderweg eerst lekker hebben gegeten bij een vis restaurant. aangekomen op fishersmanswarf was het daar heel druk maar veel leuke winkeltjes en al met al heel gezellig, omdat we wat later waren en ook nog naar de camping moesten besloten we om de weg terug te lopen naar de Ferry, nadat ik eerst een lekker stuk verse tonijn had gekocht en wij allemaal een ijs(je), (na dit ijsje hoefden we geen kost meer zo groot) gingen we door naar de boot, waar het nogal mega druk leek maar we verbaasden ons hoeveel mensen er op dat pondje ging, de terug weg was iedereen moe van het lange lopen dus dommelden we allemaal voorzichtig weg, en toen moesten we ook nog van de Ferry weer naar de camper toelopen dit leek wel twee keer langer dan de heenweg , maar we kwamen er en hij stond er nog dus we konden veilig opweg naar de camping wat een hele mooie camping bleek te zijn, met zwembad hottub etc. Dus eerst heerlijk genoten te hebben van het zwembad , hebben we een heerlijk stuk tonijn en pizza genuttigd. En toen was het lampje bij iedereen wel uit. Want we moesten de volgende dag ook weer vroeg op weg voor dag 2 San Francisco.

• 22 Juli 2015 - 23:08

Willemien:

Leuk om jullie verhalen te lezen. Een gele ervaring zo te lezen. Geniet er lekker van....

• 31 Juli 2015 - 12:16

Jaap Jongejan:

Toch benieuwd naar die 'ene' foto