internet loos - Reisverslag uit Cascade Locks, Verenigde Staten van Familie Meun - WaarBenJij.nu internet loos - Reisverslag uit Cascade Locks, Verenigde Staten van Familie Meun - WaarBenJij.nu

internet loos

Blijf op de hoogte en volg Familie

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, Cascade Locks

Vrijdagmorgen weer de camper gestart en richting het zuiden koersen. Dan 's middags proberen een camping te reserveren, wat niet zo gemakkelijk ging. Uiteindelijk toch een camping gevonden ( mainfield statepark)
Wat een pracht, geen internet. Een weldadige rust. Vandaar ons verslag wat later. We stonden op een mooi plekje, en keken uit over het meer en de bergen. Na ons geïnstalleerd te hebben, zijn de kinderen in het meer gaan zwemmen. We hebben weer mooie foto's kunnen schieten, en mooie filmpjes kunnen maken.
Vanmorgen vroeg opgestaan ( wat slaapt dat campertje heerlijk) en vandaag een mooie trip door de bergen gemaakt. Nu aangekomen op onze bestemming voor de zondag (Cascade Locks), en geïnstalleerd op de camping.